تعداد مطالب 1741

در جلسه ای با حضور مدیر و معاونان حوزه علمیه یزد و مسئولان و اساتید مدرسه علمیه خان، برنامه های تابستانی این مدرسه بررسی شد.

  • کد خبر : 4733
در جلسه ای با حضور مدیر و معاونان حوزه علمیه یزد و مسئولان و اساتید مدرسه علمیه خان، برنامه های تابستانی این مدرسه بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، در جلسه ای با حضور مدیر و معاونان حوزه علمیه یزد و مسئولان و اساتید مدرسه علمیه خان که در مدیریت حوزه استان یزد برگزار شد، برنامه های تابستانی این مدرسه مورد بررسی قرار گرفت. هر یک از اعضای حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون ارتباط […]

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، در جلسه ای با حضور مدیر و معاونان حوزه علمیه یزد و مسئولان و اساتید مدرسه علمیه خان که در مدیریت حوزه استان یزد برگزار شد، برنامه های تابستانی این مدرسه مورد بررسی قرار گرفت.

هر یک از اعضای حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون ارتباط طلاب با مدرسه در ایام تابستان و برنامه های تابستانی بیان کردند.

تماس تلفنی اساتید با طلاب، برگزاری دوره های کاربردی، تأسیس کانون دانش آموختگان، احصاء مشکلات طلاب و برنامه ریزی برای رفع مشکلات برخی از این پیشنهادات بود.

پس از بیان و بررسی پیشنهادات، برخی از پیشنهادها به صورت مصوبات جلسه، توسط حجت الاسلام و المسلمین شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد، بیان شد تا از طرف کادر مدرسه علمیه خان به صورت جدی پیگیری و اجرایی شود.

پیگیری حضور طلاب در مناطق محروم و شرکت در اردوهای جهادی، ارتباط اساتید و کادر مدرسه با طلاب و پیگیری امور تهذیبی و آموزشی آنان از طریق تماس تلفنی و حضور در منازل طلاب، برگزاری همایش طلاب و خانواده های آنان و استفاده از مشاورین در این برنامه جهت رفع مشکلات طلاب و خانواده های آنان با رعایت پروتکل های بهداشتی، ارزیابی طلاب و احصاء مشکلات آنان و آسیب های طلبگی و برنامه ریزی جهت رفع آن ها از جمله مصوبات این جلسه بود.

همچنین مصوب شد نماینده امور صیانتی حوزه علمیه استان، جلسه ای با حضور اساتید سطوح عالی حوزه جهت بررسی ذی طلبگی و مصادیق و مفاهیم آن را برنامه ریزی کند.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.