تعداد مطالب 1742

آزمون ورودی حوزه های علمیه در روز چهارشنبه بیست و پنجم تیر ماه به صورت مجازی برگزار می شود.

  • کد خبر : 4711
آزمون ورودی حوزه های علمیه در روز چهارشنبه بیست و پنجم تیر ماه به صورت مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد، از برگزاری آزمون ورودی حوزه های علمیه در روز چهارشنبه ۲۵ تیر ماه به صورت مجازی خبر داد. وی افزود: این آزمون در سه مقطع گروه های اول، دوم و سوم و در سه بازه زمانی برگزار می شود. معاون آموزش حوزه علمیه […]

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد، از برگزاری آزمون ورودی حوزه های علمیه در روز چهارشنبه ۲۵ تیر ماه به صورت مجازی خبر داد.

وی افزود: این آزمون در سه مقطع گروه های اول، دوم و سوم و در سه بازه زمانی برگزار می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد درباره شیوه آزمون گفت: متقاضیان با کد ملی و رمزی که هنگام ثبت نام برای آنان پیامک شده است از طریق سامانه پیشخوان وارد پنل شخصی خود شده و در قسمت آزمون های غیرحضوری جهت شرکت در آزمون اقدام می کنند.

وی درباره ساعت برگزاری آزمون ها نیز گفت: زمان برگزاری آزمون گروه اول، ساعت ۹ صبح، گروه دوم ۱۱ صبح و گروه سوم ۱۷ عصر می باشد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد درباره برگزاری آزمون آزمایشی گفت: به جهت آشنایی متقاضیان با سامانه و شیوه آزمون، روز شنبه ۲۱ تیر ماه ساعت ۱۰ صبح آزمونی به صورت آزمایشی برگزار می شود که توصیه می کنیم همه متقاضیان در این آزمون آزمایشی شرکت کنند.

حجت الاسلام حسینی پور درباره کسانی که به هر دلیل نتوانستند در آزمون شرکت کنند، گفت:  این دسته از متقاضیان از طریق کمیسیون پذیرش می توانند درخواست ورود به حوزه علمیه را داشته و امور مربوط به گزینش خود را پیگیری کنند.

لازم به ذکر است متقاضیان محترم راهنمای شرکت در آژمون غیرحضوری را حتما با دقت مطالعه کنند.

راهنمایی شرکت در آزمون مجازی ورودی حوزه های علمیه

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.