تعداد مطالب 1741

حجت الاسلام حسینی پور، از برگزاری دوره مجازی تابستانی تکمیل نواقص و ارتقایی به صورت آموزشی پژوهشی، در حوزه علمیه استان یزد خبر داد.

  • کد خبر : 4656
حجت الاسلام حسینی پور، از برگزاری دوره مجازی تابستانی تکمیل نواقص و ارتقایی به صورت آموزشی پژوهشی، در حوزه علمیه استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام سید عباس حسینی پور، معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در جلسه هماهنگی برنامه تابستان ۹۹ مدیریت حوزه استان، از برگزاری این دوره به صورت آموزشی پژوهشی خبر داد. وی افزود: دوره تکمیل نواقص و ارتقایی با حضور ۲۴ استاد و ۳۷۰ طلبه درس، از ۸ تیر […]

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام سید عباس حسینی پور، معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در جلسه هماهنگی برنامه تابستان ۹۹ مدیریت حوزه استان، از برگزاری این دوره به صورت آموزشی پژوهشی خبر داد.

وی افزود: دوره تکمیل نواقص و ارتقایی با حضور ۲۴ استاد و ۳۷۰ طلبه درس، از ۸ تیر تا ۳۰ مرداد ماه ۹۹ به صورت مجازی برای طلاب پایه های سوم تا ششم برنامه جاری و طلاب پایه چهارم تا ششم برنامه جدید و همچنین طلاب سفران هدایت برگزار می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد ادامه داد: با توجه به آموزشی پژوهشی بودن دوره، طلاب شرکت کننده می بایست برای هر یک از دروس انتخابی تحقیق پایانی را ارائه دهند.

وی در پایان پیرامون شیوه حضور و غیاب این دوره گفت: طلاب می بایست تقریرات دروس خود را به صورت روزانه برای مدیران کلاس ارسال نموده تا وضعیت حضور آنان در دروس آن روز ثبت شود و طلابی که در هر یک از دروس بیش از یک هشتم ساعات درسی غیبت داشته باشند، از دوره حذف شده و مجوز شرکت در آزمون های پایان دوره را ندارند.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.