تعداد مطالب 1742

حجت الاسلام حسینی در مراسم تکریم خود گفت: رفتن این حقیر با درخواست خود بوده است

  • کد خبر : 4336
حجت الاسلام حسینی در مراسم تکریم خود گفت: رفتن این حقیر با درخواست خود بوده است

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد حجت الاسلام سید حسین حسینی در مراسم تکریم خود ضمن تقدیر از زحمات معاونین خود در ایام مدیریت مدرسه خان گفت: بار اصلی کارها به دوش معاونین مدرسه بود. وی در ادامه درباره وضعیت فعلی مدرسه علمیه خان گفت: ارتقاء پایه های درسی و معدل مدرسه خان در این […]

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد حجت الاسلام سید حسین حسینی در مراسم تکریم خود ضمن تقدیر از زحمات معاونین خود در ایام مدیریت مدرسه خان گفت: بار اصلی کارها به دوش معاونین مدرسه بود.

وی در ادامه درباره وضعیت فعلی مدرسه علمیه خان گفت: ارتقاء پایه های درسی و معدل مدرسه خان در این چند سال مرهون زحمات همه معاونین است. در این سال ها تعداد طلاب مدرسه خان از ۱۴۰ نفر به ۲۲۶ نفر، طلاب شب خواب مدرسه از زیر ۲۰ نفر به بالای ۹۰ نفر، پرسنل اداری مدرسه از ۶ نفر به ۱۰ نفر، رایانه عمومی جهت استفاده طلاب از ۲ عدد به ۷ عدد، کتب ثبت شده کتابخانه از ۵۰۰ نسخه به ۱۵۰۰۰ نسخه افزایش پیدا کرده است.

حجت الاسلام حسینی در پایان از حسن اعتماد مدیر حوزه علمیه استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: رفتن این حقیر با درخواست خود بوده و وجود هرگونه کدورت، اختلاف و … را در رفتن از مدرسه خان قویاً تکذیب می کنم.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.