تعداد مطالب 1742

حجت الاسلام حسینی راد از برگزاری جلسات بصیرتی ماه مبارک رمضان از روز میلاد امام حسن(ع) خبر داد.

  • کد خبر : 4245
حجت الاسلام حسینی راد از برگزاری جلسات بصیرتی ماه مبارک رمضان از روز میلاد امام حسن(ع) خبر داد.

حجت الاسلام سید مهدی حسینی راد، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد در حاشیه جلسه مدیریت استان با مسؤل بسیج طلاب یزد، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در یزد، از برگزاری جلسات بصیرتی ماه مبارک رمضان خبر داد. معاون امور طلاب حوزه یزد گفت: سلسله جلسات بصیرتی ماه مبارک رمضان همه […]

حجت الاسلام سید مهدی حسینی راد، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد در حاشیه جلسه مدیریت استان با مسؤل بسیج طلاب یزد، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در یزد، از برگزاری جلسات بصیرتی ماه مبارک رمضان خبر داد.

معاون امور طلاب حوزه یزد گفت: سلسله جلسات بصیرتی ماه مبارک رمضان همه ساله با مشارکت بسیج طلاب ویژه طلاب و روحانیون شهر یزد برگزار می شود، البه امسال به دلیل طرح فاصله گذاری اجتماعی از نیمه ماه مبارک رمضان شروع خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی راد درباره شیوه برگزاری این جلسات با توجه به ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت تجمعات، گفت: اگر از نیمه ماه مبارک رمضان، فعالیت های مساجد و برنامه های مذهبی از سرگرفته شد، این جلسات نیز به صورت حضوری در مدیریت حوزه علمیه استان واقع در مدرسه علمیه عبدالرحیم خان برگزار می شود و در صورت عدم بازگشایی مساجد و از سرگیری فعالیت های مذهبی به صورت حضوری، این جلسات به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شود.

جانشین فرمانده پایگاه نخبگان و اساتید حوزه علمیه یزد در پایان درباره برنامه های این جلسات گفت: بیان احکام و معارف دینی و پاسخگویی به شبهات و سؤالات کرونایی از جمله موضوعات جلسات بصیرتی امسال ماه مبارک رمضان می باشد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.