تعداد مطالب 1742

مدیر واحد رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه استان یزد از برگزاری طرح‌های «سی روز؛ سی آیه» و «شکوه نهج‌البلاغه» به صورت مجازی در حوزه یزد خبر داد.

  • کد خبر : 4221
مدیر واحد رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه استان یزد از برگزاری طرح‌های «سی روز؛ سی آیه» و «شکوه نهج‌البلاغه» به صورت مجازی در حوزه یزد خبر داد.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور، مدیر واحد رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، برنامه های فرهنگی این واحد را در ماه مبارک رمضان تشریح کرد. حجت الاسلام حسینی پور گفت: در ماه مبارک رمضان به جهت نشر معارف قرآن و نهج البلاغه دو برنامه […]

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور، مدیر واحد رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، برنامه های فرهنگی این واحد را در ماه مبارک رمضان تشریح کرد.

حجت الاسلام حسینی پور گفت: در ماه مبارک رمضان به جهت نشر معارف قرآن و نهج البلاغه دو برنامه در قالب طرح های «سی روز؛ سی آیه» و «شکوه نهج البلاغه» به صورت مجازی در حوزه علمیه استان یزد در حال برگزاری است.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد درباره طرح «سی روز؛ سی آیه»، افزود: در این طرح آیت الله سید محمدکاظم مدرسی، عضو شورای حوزه علمیه استان یزد و متولی مدرسه مدینه العلم کاظمیه روزانه به شرح و توضیح یک آیه از جزء مربوط به آن روز پرداخته و نکات تفسیری و اخلاقی آیه را بیان می کند.

مدیر واحد رسانه و فضای مجازی حوزه یزد، همچنین درباره طرح «شکوه نهج البلاغه»، بیان داشت: از آن جایی که ماه رمضان ماه امیرالمؤمنین است و کتاب شریف نهج البلاغه از ازرشمندترین کتبی است که حاوی سخنان حضرت علی(ع) است؛ به جهت آشنایی مؤمنان با نکات اخلاقی این کتاب شریف، حجت الاسلام والمسلمین اخوان از اساتید حوزه استان در این ماه نورانی به بیان و توضیح برخی از نامه ها و کلمات قصار می پردازد.

حجت الاسلام حسینی پور در پایان گفت: این برنامه ها در واحد رسانه حوزه علمیه استان تهیه شده و به صورت روزانه در فضای مجازی پخش می شود که علاقه‌مندان می توانند جهت استفاده از این برنامه ها از طریق کانال مدیریت استان در فضای مجازی در پیام رسان های ایتا و گپ و همچین از برنامه آپارات به آیدی‌های https://eitaa.com/HEYazd ،https://gap.im/HEYazd و https://www.aparat.com/HEYazd اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.