تعداد مطالب 1742

حجت الاسلام خدادادی، از غیرقانونی بودن برخی از شرکت های بازاریابی خبر داد.

  • کد خبر : 4152
حجت الاسلام خدادادی، از غیرقانونی بودن برخی از شرکت های بازاریابی خبر داد.

حجت الاسلام رضا خدادادی، مسئول امور صیانتی حوزه علمیه استان یزد، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» گفت: راه های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد، که برخی از راه ها شرعی بوده و برخی دیگر غیرشرعی؛ کسب درآمد از راه های غیرشرعی حرام بوده و آثار متعددی را به دنبال دارد. وی ادامه داد:  در […]

حجت الاسلام رضا خدادادی، مسئول امور صیانتی حوزه علمیه استان یزد، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» گفت: راه های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد، که برخی از راه ها شرعی بوده و برخی دیگر غیرشرعی؛ کسب درآمد از راه های غیرشرعی حرام بوده و آثار متعددی را به دنبال دارد.

وی ادامه داد:  در این روزها عده ای به دلیل کسب درآمد به شرکت های بازاریابی شبکه ای ورود پیدا می کنند. فارغ از مباحث فقهی، برخی از این شرکت ها فاقد مجوز قانونی می باشند و عده ای با ورود به این نوع بازاریابی بعد از مدتی در دام شیادان افتاده و تمام سرمایه خود را از دست می دهند، لذا ابتدا به متدینین توصیه می شود، هیچ وجه وارد در این عرصه نشوند و در مرحله بعد، کسانی که قصد ورود به شبکه های بازاریابی را دارند، از طریق سایت دبیرخانه کمیته نظارت بر عملکرد شرکت های بازاریابی شبکه ای و کسب و کارهای مجازی به آدرس www.easnaf.ir  یا ارسال نام شرکت به شماره پیامک ۳۰۰۰۶۰۸۲، از قانونی بودن شرکت مورد نظر اطلاع پیدا کنند.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4152

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.