تعداد مطالب 1742

تأکید بر نقش مبلغین مدارس در شناسایی و جذب افراد مستعـد

  • کد خبر : 3742
تأکید بر نقش مبلغین مدارس در شناسایی و جذب افراد مستعـد

در چهارمین جلسه کارگروه پذیرش حوزه علمیه یزد با توجه به نقش مبلغین مدارس در شناسایی و جذب افراد مستعد، بر نقش فعال این عزیزان در پذیرش حوزه علمیه تأکید شد.

در چهارمین جلسه کارگروه پذیرش حوزه علمیه استان یزد با توجه به نقش مبلغین مدارس در شناسایی و جذب افراد مستعد مصوب شد در تمام شهرستان‌های استان بر نقش فعال این عزیزان در پذیرش حوزه علمیه تاکید شد.

حجت‌الاسلام سید‌عباس حسینی‌پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در حاشیه چهارمین جلسه کارگروه پذیرش استان به خبرگزاری حوزه از یزد گفت: فعالیت‌های مربوط به پذیرش سال تحصیلی آینده حوزه علمیه استان یزد از آبان ماه سال جاری شروع شده و برای جذب حداکثری علاقه‌مندان نخبه و با استعداد تصمیم‌های متعددی گرفته شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در ادامه در خصوص مصوبات چهارمین جلسه کارگروه پذیرش استان گفت: با توجه به نقش مبلغین مدارس در شناسایی و جذب افراد مستعد مصوب شد در تمام شهرستان‌های استان جلسه‌ای با حضور ائمه جماعات و مبلغین مدارس آموزش و پرورش توسط مدیران مدارس برنامه‌ریزی شده و نماینده‌ای از استان نیز در این جلسات حضور داشته باشد.

حجت‌الاسلام حسینی‌پور در پایان گفت: حضور طلاب موفق در کاروان‌های راهیان نور، جلسه با مسؤلین هیئات مذهبی، جلسه با مدیران سازمان‌ها و ارگان‌های متفاوت از دیگر مصوبات این جلسه بود.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=3742

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.