تعداد مطالب 1742

چهارمین جلسه معاونین آموزش مدارس علمیه استان یزد برگزار شد

  • کد خبر : 3379
چهارمین جلسه معاونین آموزش مدارس علمیه استان یزد برگزار شد

بررسی وضعیت صدور کد موقت طلاب جدیدالورود و بیان مشکلات آن دسته از طلابی که هنوز کد موقت آن ها صادر نشده و بیان برخی نکات آموزشی از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

حجت الاسلام سیدعباس حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد درباره مباحث مطرح شده در این جلسه گفت: از آنجا که یکی از مهمترین و بنیادی ترین علوم حوزوی، ادبیات عرب می‌باشد، به همین دلیل موضوع ویژه این جلسه بررسی راهکارهای ارتقای ادبیات طلاب لحاظ گردید.

وی افزود با اشاره به اینکه قبلا از مدارس درخواست شده بود این موضوع را در کارگروه های علمی مدرسه و در جمع اساتید مطرح کرده و نتایج مباحث را به معاونت آموزش ارسال نمایند افزود: معاونت آموزش استان نیز پس از بررسی و دسته بندی نظرات برای بررسی بیشتر، و پس از همفکری و تبادل‌نظر با معاونین مدارس در جلسه مذکور به جمع‌بندی رسید که تصمیم‌های نهایی اخذ شده، در آینده ای نزدیک جهت اجرا به مدارس اعلام خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در ادامه از برگزاری دوره دانش افزایی مهارت های تدریس ویژه اساتید در دی ماه خبر داد و گفت: به جهت آشنایی اساتید با روش های جدید تدریس این دوره ۳ روزه در دی ماه سال جاری در استان برگزار می گردد.

لازم به ذکر است بررسی وضعیت صدور کد موقت طلاب جدیدالورود و بیان مشکلات آن دسته از طلابی که هنوز کد موقت آن ها صادر نشده و بیان برخی نکات آموزشی از دیگر مباحث مطرح شده در چهارمین جلسه معاونین آموزش مدارس علمیه استان یزد بود.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=3379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.