تعداد مطالب 1742

تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و گرامی‌داشت روز بسیج طلاب و روحانیون

  • کد خبر : 3207
تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و گرامی‌داشت روز بسیج طلاب و روحانیون

به مناسبت روز بسیج طلاب و روحانیون و در راستای تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت و محکومیت اغتشاشات اخیر، جلسه سازمان بسیج طلاب و روحانیون یزد در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد.

به مناسبت هفته بسیج و با توجه به نامگذاری سومین روز از این هفته به نام «روز قشر بسیج طلاب و روحانیون» و در راستای تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و محکومیت اغتشاشات اخیر، جلسه سازمان بسیج طلاب و روحانیون یزد در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد برگزار شد.

در این مراسم که یک‌شنبه شب هفته جاری برگزار شد، حجت الاسلام گندمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد در سخنانی جایگاه بسیج و بسیجی را جایگاه بالا و بی‌نظیری دانست و ارزش کار برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را برشمرد.

در ادامه حجت الاسلام رحمانی مسئول دفتر امام جمعه یزد، در مورد اهمیت مخاطب‌شناسی روحانیون و طلاب نکاتی را بیان داشت و بر شناخت مخاطب و ارائه محتوای متناسب با آن برای استفاده در منابر و سخنرانی‌ها تأکید نمود.

وی افزود: نیاز امروز جامعه این است که طلاب و روحانیون مطالب به روز و مورد احتیاج مخاطبانشان را ارائه دهند و با نیازسنجی صحیح، این نیازها را پاسخ دهند.

در ادامه پاسدار محسن دهقانی کارشناس سیاسی سپاه الغدیر یزد به تحلیل اتفاقات و اغتشاشات اخیر پرداخت که از اشتباه دولت در توجیه نکردن مردم قبل از ایجاد سهمیه بندی به وجود آمد و و اظهار داشت: سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب در روز یکشنبه در ابتدای درس خارجشان آبی بر آتش این فتنه بود که نقش دولت های خارجی در آن مشهود بود.

در ادامه، حجت الاسلام قائمی استاد اخلاق حوزه های علمیه به تشریح عملکرد دولت تدبیر وامید در شش سال گذشته پرداخت.

وی از کم کاری های دولت، اعتماد به دولت های خارجی، معطل کردن کشور به امید برجام انتقاد نمود و عدم کار جدی برای بهبود معیشت و اقتصاد مردم را از اشتباهات بزرگ دولت دانست.

در پایان، بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون در حمایت از رهبری معظم انقلاب و همچنین محکومیت اقدامات مخرب آشوبگران قرائت شد و حاضرین آن را تأیید نمودند.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=3207

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.