تعداد مطالب 1742

چند خبر کوتاه از دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه استان یزد

  • کد خبر : 3150
چند خبر کوتاه از دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه استان یزد

برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم، ثبت‌نام آزمون مجدد حفظ قرآن، ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن و حدیث و برگزاری دوره‌های آموزشی قرآنی از جمله برنامه‌های قرآنی حوزه علمیه استان یزد است.

حجت الاسلام سیدمحمدکاظم میرجلیلی مسئول دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه استان یزد در گزارشی، برنامه‌های قرآنی در حال اجرای حوزه علمیه استان یزد را تشریح نمود که برخی از آنها به شرح ذیل است:

برگزاری جلسات عمومی تفسیر قرآن کریم ویژه طلاب

به همت دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه استان یزد جلسه عمومی تفسیر قرآن برگزار می‌شود.

جلسه عمومی تفسیر قرآن کریم توسط دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه استان یزد و با حضور آیت‌الله سیدجواد آیت اللهی امام جمعه موقت یزد و از اساتید سطوح عالی حوزوی برگزار می گردد.

این جلسه شنبه شب‌ها بعد از نماز مغرب و عشاء در مدرسه علمیه شفیعیه دایر می‌باشد که اولین جلسه آن در تاریخ شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ با حضور جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه استان یزد برگزار گردیده است.


ثبت‌نام آزمون مجدد حفظ قرآن کریم ویژه طلاب حوزه‌های علمیه

بنا بر اعلام دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه استان یزد؛ طلاب حافظ با مقدار حفظ ۱۰جزء و بیشتر که موفق به شرکت در آزمون اولیه حفظ که مدتی قبل اخذ گردید نشده‌اند یا نمره قبولی را کسب ننموده اند تا تاریخ ۵/۹/۹۸ فرصت دارند با مراجعه به پنل شخصی خود، در این آزمون ثبت نام نمایند.

قابل ذکر هست آزمون حفظ قرآن کریم، روز جمعه مورخ ۸/۹/۹۸ ساعت ۳۰ /۸ صبح در مدرسه علمیه عبدالرحیم خان برگزار خواهد شد.


ثبت‌نام نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه

همزمان با حوزه‌های علمیه سراسر کشور مسابقات قرآن کریم در حوزه علمیه یزد برگزار می‌گردد.

به گفته حجت‌الاسلام سیدمحمدکاظم میرجلیلی مسئول دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه استان یزد، این دوره از مسابقات در ۱۲رشته شامل رشته های کتبی و شفاهی برگزار می‌گردد.

علاقه مندان به شرکت در این مسابقات می توانند جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت معاونت تهذیب حوزه علمیه به آدرس www.tahzib.ismc.ir مراجعه و اقدام نمایند.


برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف قرآنی ویژه طلاب حوزه علمیه استان یزد

به همت دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه استان یزد دوره‌های آموزشی مختلف قرآنی ویژه طلاب و خانواده ها برگزار می‌گردد.

طلاب علاقه مند به شرکت در این دوره ها جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به معاونت تهذیب مدارس یا معاونت تهذیب حوزه علمیه استان یزد واقع در مدرسه علمیه عبدالرحیم خان مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=3150

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.