تعداد مطالب 1742

نخستین نشست کارگروه پذیرش سال تحصیلی جدید حوزه علمیه یزد برگزار شد

  • کد خبر : 3131
نخستین نشست کارگروه پذیرش سال تحصیلی جدید حوزه علمیه یزد برگزار شد

معاونت آموزش حوزه علمیه استان یزد اقدام به طراحی برنامه ای نموده که می بایست همه ساله از ابتدای مهرماه کارگروه‌های مربوط به پذیرش در مدیریت استان و مدارس شروع به کار کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد؛ در ابتدای این جلسه حجت الاسلام سیدعباس حسینی پور معاون آموزش و امور واحدهای آموزشی استان یزد تقویم پذیرش و برنامه های آن را برای اعضا تشریح نمود.

وی بیان کرد: اگر بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، اعضای کارگروه ها در مدیریت استان و مدارس وظایف خود را به خوبی انجام دهند امید داریم شاهد پذیرش مناسبی برای سال تحصیلی آینده باشیم.

در ادامه هر یک از اعضا نظرات خود را درباره نحوه اطلاع رسانی و تبلیغات بیان داشتند که در ادامه مباحث، اموری نیز به تصویب اعضا رسید.

تهیه اطلاعاتی جامع و هماهنگ درباره معرفی حوزه علمیه جهت استفاده مبلغان و سایر مردم، برگزاری جلساتی با روحانیون طرح هجرت و مدارس امین، ائمه جماعات مدارس، مسئولین حلقه های صالحین و بسیج طلاب برخی از مصوبات این جلسه بود.

لازم به ذکر است معاونت آموزش و امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه استان یزد اقدام به طراحی برنامه ای در قالب تقویم پذیرش کرده که می بایست همه ساله از ابتدای مهرماه کارگروه های مربوط به پذیرش در مدیریت استان و مدارس شروع به کار کنند.

این کارگروه‌ها با سازمان‌های مربوط و روحانیون طرح هجرت، روحانیون مشغول در مدارس آموزش و پرورش، مؤسسات فرهنگی و … جهت توجیه برنامه ها جلسات متعددی برگزار خواهد کرد و از این طریق امید است که بتواند افراد نخبه و مستعد را جهت تحصیل در حوزه‌های علمیه پذیرش نماید.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=3131

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.