تعداد مطالب 1741

جلسه معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد با مدیران مدارس امین شهرستان بافق

  • کد خبر : 3109
جلسه معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد با مدیران مدارس امین شهرستان بافق

در راستای تقویت جایگاه مدارس امین و تشریح و تببین برنامه‌های این مدارس، حجه‌الاسلام حسینی‌پور در جلسه‌ای با مدیران مدارس امین به تبیین نقش و جایگاه حضور مبلغان در مدارس آموزش و پرورش پرداخت.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد با مدیران مدارس امین شهرستان بافق دیدار نمود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد؛ در راستای تقویت جایگاه مدارس امین و تشریح و تببین برنامه‌های این مدارس، حجه‌الاسلام سیدمحمدمحسن حسینی‌پور در جلسه‌ای با مدیران مدارس امین به تبیین نقش و جایگاه حضور مبلغان در مدارس آموزش و پرورش پرداخت.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد در این جلسه که با حضور آقایان قاسم‌زاده رییس و میرجعفری معاون فرهنگی پرورشی اداره آموزش و پرورش بافق همراه بود اظهار داشت: اگر بخواهیم این طرح به ثمر برسد باید کارها با تعامل و همکاری طرفینی صورت پذیرد.

وی با تأکید بر ضرورت تعامل مدیران مدارس و مبلغان یکدیگر، خواستار توجه ویژه به اجرای «طرح تربیتی» شد و نظارت و تمرکز بر این طرح را مطالبه نمود.

همچنین در این جلسه جناب آقای قاسم‌زاده رییس محترم آموزش و پرورش بافق نیز طی سخنانی در این جلسه، ضمن تشکر و استقبال از طرح مدارس امین، آمادگی آن نهاد برای هرگونه همکاری و مساعدت را اعلام نمود.

لازم به ذکر است طرح تربیتی مورد اشاره در جلسه مذکور، جزوه و آیین‌نامه‌ای است که از طرف معاونت تبلیغ به مبلغان مدارس کل کشور ارسال شده که باید در مدارس اجرا شود و مشتمل بر چند شاخص از جمله برنامه‌های صبحگاه، زنگ تفریح، کلاس نماز، اردو و … می‌باشد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=3109

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.