تعداد مطالب 1742

برگزاری سطح۳ دوره تخصصی مشاوره اسلامی از سال تحصیلی جاری در حوزه علمیه استان یزد

  • کد خبر : 2601
برگزاری سطح۳ دوره تخصصی مشاوره اسلامی از سال تحصیلی جاری در حوزه علمیه استان یزد

مدیر دفتر امور مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه گفت: بحمدالله دوره تکمیلی تربیت مشاور رو به پایان است و شرکت‌کنندگان در آن می‌توانند جهت ثبت‌نام در دوره تخصصی اقدام کنند.

در جلسه‌ای با حضور مدیر حوزه علمیه استان یزد و مدیر دفتر امور مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه در مورد ارتقای سطح کیفی مشاوره در مدارس علمیه استان، دقت در پذیرش طلاب سطح۳ و شیوه اجرای دوره مشاوره در استان یزد بحث و تبادل‌ نظر شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در این جلسه گفت: حاضریم حتی با تعداد اندک طلاب هم دوره‌های مشاوره را در یزد برگزار کنیم و انتظارمان از معاونت تهذیب ستاد لحاظ کردن کیفیت در گزینش و همکاری در مسیر برگزاری دوره‌ها می‌باشد.

در ادامه مدیر دفتر امور مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه اظهار داشت: بحمدالله دوره تکمیلی تربیت مشاور رو به پایان است و شرکت‌کنندگان در آن می‌توانند جهت ثبت‌نام در دوره تخصصی اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی افزود: برگزاری دوره سطح۳ مشاوره در یزد ضروررتی بود که توسط مسئولین حوزه علمیه استان درک شده و با تلاش‌های صورت گرفته از سال تحصیلی جاری اجرا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=2601

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.