تعداد مطالب 1742

دیدار صمیمی اعضای شورای حوزه علمیه استان یزد با آیت‌الله قافی

  • کد خبر : 2536
دیدار صمیمی اعضای شورای حوزه علمیه استان یزد با آیت‌الله قافی

اعضای شورای حوزه علمیه استان یزد با آیت‌الله قافی از اساتید اخلاق و استاد سطوح عالی حوزه علمیه دیدار کردند.

اعضای شورای حوزه علمیه استان یزد با آیت‌الله قافی از اساتید اخلاق و استاد سطوح عالی حوزه علمیه دیدار کردند.

آیت‌الله ناصری امام جمعه یزد و نماینده ولی‌فقیه در استان در این دیدار صمیمی با تأکید بر انگیزه الهی امام از قیام علیه طاغوت اظهار داشت: امام خمینی(ره) اواخر حیاتشان به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: یک دستی پشت سر ماست و انگار کسی ما را در این مسیر به جلو هدایت می‌کند و امام خامنه‌ای نیز پیرو این صحبت‌ها بود که فرمودند: پس از این سخنان امام خمینی(ره) آرامش پیدا کردم و یقیناً این انقلاب صاحب دارد و دست خدا با این انقلاب است.

در این دیدار آیت‌الله قافی در خصوص انقلاب اسلامی اظهار داشت: این انقلاب الهی است و امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای با علم الیقین می‌فرمایند که این انقلاب، یک انقلاب الهی است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه افزود: خداوند خنثی کننده نقشه های باطل است و بر ذهن مومنین جاری می‌شود که چگونه نقشه‌های باطل بر ضد نظام اسلامی را خنثی کنند و قطعا خداوند مومنین را یاری خواهد کرد.

استاد اخلاق حوزه علمیه طبق آیه شریفه «إِنَّا لَنَنْصُرُ رُسُلَنَا وَالَّذِینَ آمَنُوا فِی الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَیَوْمَ یَقُومُ الْأَشْهَاد» افزود: طبق این آیه شریفه نصرت الهی شامل پیامبران و کسانی که ایمان آورده‌اند می‌شود هم در زندگی دنیا و هم روزی که گواهان برای گواهی دادن به پا می‌خیزند.

آیت‌الله قافی در پایان با بیان اینکه باید توکل و امیدمان به خداوند را بیشتر کنیم افزود: از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی توکل بر خداوند و پایداری در مسیر حق بود که این خصلت‌ها در وجود حضرت امام خمینی(ره) نمود پیدا کرده بود و قطعا این موارد بود که به پیروزی انقلاب اسلامی کمک نمود.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=2536

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.