تعداد مطالب 1742

برگزاری جلسه شورای حوزه علمیه استان یزد

  • کد خبر : 2551
برگزاری جلسه شورای حوزه علمیه استان یزد

جلسه شورای حوزه علمیه استان یزد با حضور آیت‌الله ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد و سایر اعضا برگزار شد.

جلسه شورای حوزه علمیه استان یزد با حضور آیت‌الله ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد و سایر اعضا برگزار شد.

جلسه مذکور جهت پیگیری مسائل حوزه علمیه استان یزد و بازدید و ارزیابی از دوره میثاق طلبگی طلاب جدیدالورود، در مدرسه علمیه شهید صدوقی روستای طزرجان برگزار شد.

در این جلسه انتصاب شایسته آیت الله اعرافی به عنوان عضو فقهای شـورای نگهبان تبریک گفته شد و گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های در حال اجرا ارائه گردید.

در این جلسه اعلام شد دوره مکالمه عربی با حضور ۵۰ نفر از طلاب استان با حضور دکتر ابو سنینه(نویسنده و خبرنگار العالم و الکوثر) برگزار گردیده که ۸ نفر از شرکت‌کنندگان آن در آزمون استادی شرکت خواهند کرد و تمام طلاب این دوره مسلط به مکالمات روزمره می باشند که مقالاتشان(به زبان عربی) را به همایش امام علی(ع) که ۳۰ مرداد در تهران برگزار می گردد ارسال خواهند کرد.

همایش مبلغان طرح هجرت که به مدت دو روز در اردوگاه شیرکوه نیر با موضوعات مشاوره خانواده، تبیین وظایف مبلغان و انتقادات و پیشنهادات مبلغان و تقدیر از مبلغان و همسران ایشان برگزار گردید، دوره زیباخوانی قرآن با موضوعات تجوید و صوت و لحن، حفظ پولادین سوره نمل، مفاهیم و تفسیر، برگزاری دو کارگروه فضای مجازی و سواد رسانه با حضور دکتر پهلوانیان از دیگر برنامه‌های برگزار شده حوزه علمیه استان یزد بود که گزارش آن در جلسه شورا مطرح شد.

اعضای شورای حوزه علمیه استان یزد ضمن ارزیابی دوره‌های برگزار شده و ارائه نظرات و پیشنهادات، مصوباتی در زمینه سایر برنامه‌های پیش‌بینی شده به تصویب رساندند.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=2551

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.