تعداد مطالب 1742

حضور مسئول مرکز امورصیانتی حوزه های علمیه در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه یزد

  • کد خبر : 2492
حضور مسئول مرکز امورصیانتی حوزه های علمیه در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه یزد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فاضل مسئول مرکز امور صیانتی حوزه‌های علمیه در سفری به استان یزد ضمن ارزیابی دوره‌های تابستانی این حوزه، در جلساتی با حضور مسئولین حوزوی استان یزد شرکت نمود.

حجت الاسلام و المسلمین فاضل مسئول مرکز امورصیانتی حوزه های علمیه در سفری ۲روزه به استان یزد ضمن ارزیابی دوره‌های تابستانی این حوزه، در جلساتی با حضور مسئولین حوزوی استان یزد شرکت نمود.

حجت الاسلام و المسلمین فاضل در اولین بازدید در جمع طلاب دوره تابستانی مکالمه عربی در مدرسه علمیه شفیعیه حضور یافت.

در این بازدید حجت الاسلام حسینی مدیر دوره مکالمه عربی گزارش مختصری از برگزاری این دوره ارائه و گزارشی در مورد کیفیت برگزاری و روش‌های برگزاری کلاس‌ها ارائه نمود.

حجت الاسلام و المسلمین فاضل در این بازدید اظهار داشت: زبان عربی، زبان قرآن و زبان اهل بهشت هست و از طرفی با فراگیری زبان عربی می توانیم پیام دین و انقلاب را به مردم عرب زبان جهان برسانیم. مسئول مرکز امورصیانتی حوزه های علمیه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری دوره‌های تابستانی حوزه علمیه استان و تأکید بر تداوم آن، به پیشنهادات و انتقادات طلاب پاسخ داد.

در ادامه برنامه‌ها، حجت الاسلام و المسلمین فاضل ضمن بازدید از مدرسه علمیه محسنیه که محل برگزاری کلاس‌های مرکز تخصصی امامت و کلام امامیه در یزد می‌باشد با مدیر حوزه علمیه استان یزد و مسئول مرکز تخصصی امامت شعبه یزد تشکیل جلسه داد.

حضور در جلسه تفسیر قرآن و دیدار با حضرت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد از دیگر برنامه‌های حجت الاسلام و المسلمین فاضل در این سفر بود.

در ادامه مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه به همراه مدیر حوزه علمیه استان یزد و نماینده امور صیانتی استان ضمن بازدید از مدرسه علمیه مدینه العلم الکاظمیه ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته، نکاتی را در موضوع حفاظت از اماکن حوزوی و بحث امنیت این مدرسه مطرح و بر اعزام تیم کارشناس معاونت امور صیانتی حوزه‌های علمیه جهت بحث امنیت و دوربین نظارتی این مدرسه تأکید نمود

حضور در جمع اساتید و طلاب شرکت‌کننده در دوره میثاق طلبگی که در روستای طزرجان در حال برگزاری است و ایراد سخنرانی در جمع این عزیزان از دیگر برنامه‌های حضور مسئول مرکز امورصیانتی حوزه های علمیه در استان یزد بود.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=2492

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.