تعداد مطالب 1742

تقویت محور مقاومت در منطقه از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است

  • کد خبر : 2413
تقویت محور مقاومت در منطقه از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: به برکت جمهوری اسلامی شاهد رشد و تقویت جریان مقاومت در منطقه هستیم و طبق وعده حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به زودی شاهد نابودی اسرائیل خواهیم دید.

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: به برکت جمهوری اسلامی شاهد رشد و تقویت جریان مقاومت در منطقه هستیم و طبق وعده حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به زودی نابودی اسرائیل و شکست سیاست‌های استکبار را با چشمان خود خواهیم دید.

دکتر ابوسنینه در جلسه‌ای در مدیریت حوزه علمیه استان یزد اظهار داشت: بر خلاف باور عمومی، در کشور فلسطین مسلمان شیعه نیز داریم که در دو گروه شیعه سیاسی و شیعه مذهبی دسته‌بندی می‌شوند.

این کارشناس سیاسی اظهار داشت: شیعه سیاسی به معنای آن است که این افراد ایران و سیاست‌های ایران را قبول دارند و با آن هم‌فکر هستند و اکثر جریان‌های مقاومت مانند حماس، فتح و … از این دسته هستند.

وی افزود: نمونه‌ای از تاثیر معنوی انقلاب اسلامی را در کشور یمن شاهد هستیم که علی‌رغم هزینه‌های بسیاری که کشورهای مرتجع منطقه انجام دادند موفق به شکست مردم این کشور نشدند و هر کدام به دنبال راهی آبرومندانه برای خروج از این کشور هستند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: از سال‌ها قبل، عربستان با برنامه‌ریزی‌های سنگینی که داشت سعی می‌کرد یمنی‌ها را از مذهب زیدیه به وهابیت وارد کند که بحمدالله نقشه‌های آن‌ها اکنون نقش بر آب شده و شاهد آن هستیم که بسیاری از زیدی‌های یمن در حال روی آوردن به مذهب شیعه اثنی‌عشری هستند و این روند همچنان ادامه دارد.

دکتر ابوسنینه در پایان با اشاره به اینکه طبق وعده رهبر انقلاب به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود اظهار داشت: سیدحسن نصراللّه در مصاحبه‌ای که اخیرا داشت در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسید: «چه کسی در قدس نماز خواهد خواند؟ فرزندانتان یا نوه‌های شما؟» گفت: «من به شخصه شدیدا امیدوارم خودم در قدس نماز بخوانم.» که این صحبت بسیار منطقی ‌است و ان‌شالله به زودی شاهد چنین موضوعی خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=2413

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.