تعداد مطالب 1742

برگزاری آزمون شفاهی در حوزه علمیه استان یزد

  • کد خبر : 2182
برگزاری آزمون شفاهی در حوزه علمیه استان یزد

معاون آموزش و امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه استان یزد از برگزاری آزمون شفاهی در حوزه علمیه استان در مقاطع اول و دوم با حضور ۲ نفر از اساتید و ۲۴ طلبه و ۴۸ آزمون خبر داد.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش و امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه استان یزد گفت: اولین دوره آزمون شفاهی در تابستان ۱۳۹۸ در مقاطع اول و دوم با حضور ۲ نفر از اساتید و ۲۴ طلبه و ۴۸ آزمون در مدیریت استان برگزار شد.

معاون آموزش و امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه استان یزد اضافه کرد: امتحانات شفاهی در تابستان به صورت مستمر برگزار می‌گردد لذا طلاب پایه‌های ۳، ۶، ۸ و ۱۰ که شرایط حضور در آزمون شفاهی را دارا هستند می‌توانند جهت ثبت‌نام با معاونت آموزش حوزه علمیه استان یزد با شماره تلفن ۳۶۲۷۱۸۵۱ تماس حاصل کنند.

لازم به ذکر است، طلابی که دروس ادبیات پایه اول تا سوم و دروس فقه و اصول سطح یک را با موفقیت پشت سرگذاشته اند می توانند در آزمون شفاهی آن سطح شرکت و طلاب مشغول به تحصیل در سطح ۲ مشروط به قبولی در دروس اصول پایه هفتم و هشتم و طلاب سطح ۳ با گذراندن موفق دروس فقه و اصول سطح ۳ می توانند جهت شرکت در آزمون اقدام کنند.

یادآور می‌شود با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی معاونت آموزش استان، از بهمن‌ما ۱۳۹۶ برگزاری آزمون‌های شفاهی به استان واگذار گردیده است و در حال حاضر ۱۰ نفر از اساتید سطوح عالی استان دارای مجوز اخذ آزمون شفاهی از معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه می‌باشند.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=2182

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.