تعداد مطالب 1742

بررسی تخصصی بیانیه «گام دوم انقلاب» در حوزه علمیه استان یزد

  • کد خبر : 1970
بررسی تخصصی بیانیه «گام دوم انقلاب» در حوزه علمیه استان یزد

با توجه به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب و نقش پررنگ حوزه‌های علمیه در تحقق اهداف این بیانیه، نشست بررسی این بیانیه مهم،طی ماه رمضان در مدیریت حوزه علمیه استان یزد برگزار می‌گردد.

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و برای استفاده هر چه بهتر از فرصت این ماه مبارک، مطالعه و بررسی بیانیه گام دوم انقلاب در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر حوزه علمیه استان یزد در این زمینه اظهار داشت: با توجه به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب و نقش پررنگ حوزه‌های علمیه در تحقق اهداف آن، سلسله جلسات بررسی این بیانیه مهم، طی ماه مبارک رمضان در مدیریت حوزه علمیه استان یزد برگزار می‌گردد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد شمس افزود: در اولین روز از این جلسه، با تبیین نقش ملت بزرگ ایران در به ثمر رساندن و همراهی انقلاب اسلامی، طبق بندهای بیانیه عنوان شد که انقلاب پرشکوه ملت ایران که بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید است تنها انقلابی است که یک چلّه پرافتخار را بدون خیانت به آرمانهایش پشت سر نهاده و در برابر همه وسوسه‌هایی که غیر قابل مقاومت به نظر می‌رسیدند، از کرامت خود و اصالت شعارهایش صیانت کرده و اینک وارد دومین مرحله خودسازی و جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی شده است.

وی خاطرنشان نمود: با تصمیم اخذ شده در جلسات قبلی، در نظر است با دعوت از اساتید صاحب‌نظر، بیانیه گام دوم انقلاب به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شمس تأکید کرد: هر کدام از معاونت‌های مدیریت حوزه علمیه استان نیز جهت بررسی و اجرای بیانیه گام دوم در حیطه و مسائل کاری خود پیگیری‌های لازم را انجام خواهند داد.

مدیر حوزه علمیه استان یزد افزود: مقرر گردید جزوات بیانیه گام دوم انقلاب تهیه شده و جهت برگزاری مسابقه بین طلاب پایه‌های چهارم و بالاتر به مدارس علمیه استان ارسال گردد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=1970

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.