تعداد مطالب 1742

۵ اولویت مبلغان و مسئولان در ماه رمضان

  • کد خبر : 1952
۵ اولویت مبلغان و مسئولان در ماه رمضان

آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در پیامی از همه کسانی که با کمک های خود در حادثه سیل خلق حماسه کردند صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و در ادامه ۵ توصیه به مبلغان و مسئولان در این زمینه کرده است.

آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در پیامی از همه کسانی که با کمک های خود در حادثه سیل خلق حماسه کردند صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و در ادامه ۵ توصیه به مبلغان و مسئولان در این زمینه نموده که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون که از حادثه ناگوار سیل گذر کردیم وظیفه می دانم از یکایک هموطنان عزیز و نهادها و دستگاههای مسئول و جوانان پرشور و بویژه علما و روحانیان گرانقدر و استادان و طلاب ارجمند و گروه های تبلیغی و جهادی حوزوی و مدیران گرامی نهادهای حوزوی و مدیران محترم حوزه های  استانی و مدارس و مراکز حوزوی و ستادهای مرکزی و استانی حوادث غیر مترقبه حوزه های علمیه صمیمانه و فروتنانه بدلیل خلق حماسه یاری رسانی به هموطنان عزیز سیل زده تقدیر و تشکر نمایم .

      بیاری خداوند متعال این حادثه  زمینه ای برای تجلی همبستگی ملی و ایمانی و انقلابی شد ودر این میان روحانیت و حوزه های علمیه جلوه ای ماندگار از خدمت به ملت رقم زدند و حضور بیش از ده هزار نفر از طلاب و اساتید و روحانیون نشانی از این پیوند استوار روحانیت و ملت بود.

        اینک  در آستانه ماه شریف رمضان نکاتی را یادآور می شوم :

       ۱ . باتوجه به دامنه و ابعاد گسترده زیان ها و رنج های هموطنان عزیز سیل زده جریان مردمی و صمیمی امداد و کمک ها باید استمرار یابد و روحانیون گرانقدر و حوزه های علمیه باید در ماه مبارک رمضان آن را تبلیغ و ترویج نمایند .

       ۲ . استمرار  حضور خالصانه روحانیت ارجمند و نهادهای حوزوی و فرهنگی و تبلیغی و گروه های تبلیغی و جهادی حوزوی در کنار مردم عزیز  استان های سیل زده بویژه خوزستان قهرمان  با هماهنگی های لازم بمنظور امداد و کمک های فرهنگی باید برنامه ریزی و در طول ماه مبارک و تابستان تداوم  یابد.

         ۳ .  ستادهای مرکزی و استانی حوادث غیر مترقبه حوزه های علمیه  بویژه در استان های سیل زده باید در ماه مبارک رمضان و پس از آن به نقش هماهنگ سازی و برنامه ریزی خود استمرار بخشند و استان های معین نیز به مساعدت خود ادامه دهند.

     ۴ . مدیران ارجمند حوزه و مدارس و مراکز حوزوی برای پیشرفت علمی و تحصیلی و تهذیبی طلاب و فضلای گرامی و جبران تعطیلات بخاطر امداد سیل زدگان برنامه ریزی نمایند .

     ۵  . ضمن تقدیر و سپاس از همه مسوولان و دستگاه ها و نهادها ، از مسوولان ودولت  محترم انتظار می رود  در رسیدگی به مشکلات مردم عزیز و هم وطنان آسیب دیده و بازسازی روستاها و شهرهای خسارت دیده بویژه خوزستان قهرمان تسریع نمایند  .

   علیرضا اعرافی

 مدیر حوزه های علمیه

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=1952

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.