تعداد مطالب 1742

آزمون ورودی حوزه علمیه یزد ۳۰فروردین ۹۸برگزار می شود

  • کد خبر : 1647
آزمون ورودی حوزه علمیه یزد ۳۰فروردین ۹۸برگزار می شود

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شمس گفت: آزمون ورودی حوزه علمیه یزد ۳۰فروردین ماه ۹۸برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در نشست کانون مساجد که در مدیریت حوزه علمیه یزد برگزار شد، با اشاره به اینکه توجه ویژه و خاصی بر جذب طلاب در زمینه سیکل داریم گفت: فعالیت مفید و بهتر در بحث تربیتی و آموزشی افرادی که از مقطع سیکل جذب می شوند، از دلایل بسیار مهم در راستای جذب طلبه در این مقطع تحصیلی است.

این مقام مسئول عنوان کرد: عده ای بر این تفکرند که روحانیون فعالیت شغلی محدود دارند، ولی کارویژه روحانیت قریب به ۲۵۰ زمینه ای مختلف را برای روحانیون مشخص کرده است که می توانند در این بخش ها فعالیت کنند.

مدیر حوزه علمیه یزد با بیان اینکه از تاریخ ۲۴بهمن ماه امسال ثبت نام حوزه های علمیه آغاز شد، افزود: ثبت نام حوزه تا اواسط فروردین ماه سال آینده ادامه و اینکه ۳۰فروردین ماه نیز آزمون ورودی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در راستای جذب هر چه بیشتر طلاب در استان یزد با برخی از ارگان ها و ادارات دولتی استان همکاری داریم و این مجموعه ها همکاری بسیار خوبی با حوزه علمیه دارند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس به اهمیت تشویق افراد برای رفتن به سمت حوزه های علمیه اشاره و عنوان کرد: اگر فردی سبب شود عده ای به سمت حوزه های علمیه سوق یابند، بدون شک هر آنچه که آن طلبه نیکی انجام دهد تا پایان عمر وی، ثوابی برای شخص تشویق کننده خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه یزد در پایان اظهار امیدواری کرد که ان شاءالله بتوانیم در راستای جذب طلاب و تربیت و پرورش آنها در تمام زمینه ها گام های موثر برداریم و در راستای تربیت سربازان لایق و شایسته برای امام زمان (عج)فعالیت هایی انجام دهیم.

انتهای پیام/خ

 

 

 

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=1647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.