تعداد مطالب 1742

مردم پای انقلاب ایستادند، نوبت مسئولان است

  • کد خبر : 1397
مردم پای انقلاب ایستادند، نوبت مسئولان است

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شمس با بیان اینکه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به خوبی شرکت کردند، ولی گله مند بودند گفت: انتظار زیادی نیست که مردم می خواهند مسئولان در راستای برطرف شدن مشکلاتشان همت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با اشاره به حضور پرشور و چشمگیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور گفت: این حضور مردم در صورتی که با مشکلات بسیاری روبه رو هستند، شایسته تقدیر و قدردانی است.

مدیر حوزه علمیه یزد با بیان اینکه ملت غیور در طول این چهل سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی سپری شده است به خوبی خود را نشان داده اند، تصریح کرد: آنها در طول این سال ها در هر جایی که نیاز بود به میدان آمدند و با تبعیت از ولی فقیه خود، دشمنان ناامید و مایوس کردند.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه پیام های بسیاری را برای مسئولان کشور داشت خاطر نشان کرد: یکی از این پیام ها این بود که آنها از مسئولان انتظار دارند که در راستای حل مشکلات گام بردارند و همچنین در مقابل مستکبرین جهان ایستادگی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس با بیان اینکه خدمت به مردم کوچکترین کاری است که مسئولان نظام اسلامی می توانند انجام دهند اضافه کرد: آنها در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند، ولی از نحو عملکرد مسئولان گله مند هستند.

مدیر حوزه علمیه یزد گفت: گله مندی مردم از مسئولان مسئله ای بجا و به حق است، زیرا آنها امروزه با مشکلات و مسائل سختی روبه رو هستند و انتظارشان از مسئولین این است که در عملکرد خود دقت نظر داشته باشند و رضای خدای متعال را ملاک تمام کارهایشان قرار دهند.

انتهای پیام/خ

 

 

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=1397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.