تعداد مطالب 1742

دشمن اعتقادات جوانان را نشانه گرفته است / طلاب به سلاح علم و پاسخ به شبهات تجهیز شوند

  • کد خبر : 1247
دشمن اعتقادات جوانان را نشانه گرفته است / طلاب به سلاح علم و پاسخ به شبهات تجهیز شوند

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مدبری با بیان اینکه دشمن اعتقادات جوانان را نشانه گرفته است گفت: طلاب به سلاح علم و پاسخ به شبهات تجهیز شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از یزد، حجت الاسلام والمسلمین علی مدبری صبح امروز در مراسم سوگواری حضرت فاطمه (س) که در مرکز مدیریت حوزه علمیه یزد برگزار شد با بیان اینکه انسان در طول زندگانیش باید دین را به خوبی بشناسد گفت: انسانیت دینی و انسانیت غیر دینی با یکدیگر تفاوت دارند، زیرا در انسانیت غیر دینی به دنبال تبلیغ و رسیدن به اهداف خودشان هستند ولی انسانیت دینی فقط در راستای رضای خدای متعال کار می کند.

استاد سطح عالی حوزه علمیه یزد با تاکید بر اینکه روحانیون و طلاب امروزه باید شبهات را به خوبی بشناسند افزود: اینکه طلبه ای بتواند به خوبی شبهات را بشناسند و با اطلاعات و آگاهی کامل نسبت به پاسخ به آن برآید، سبب اثرات مثبت و برطرف شدن آن شبهه در فرد مقابل می شود.

وی با تاکید بر اینکه اعتقادات جوانان باید پاسداری شود اضافه کرد: متاسفانه خطراتی این مسئله را تهدید می کند و ما باید کاری را انجام دهیم که اعتقادات شیعه را حفظ کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مدبری با بیان اینکه امروزه دشمنان بر روی اعتقادات جوانان شیعه کار می کنند و دنبال این هستند که آنها را به بیراهه بکشانند تصریح کرد: اگر نسبت به این مسئله کاری صورت نگیرد، شاید در آینده اتفاقاتی بیافتد که سبب ناامیدی شود و دیگر کاری از دست کسی برنیاید پس نیاز است که اعتقادات جوانان را حفظ و صیانت کنیم.

استاد سطح عالی حوزه علمیه یزد در پایان به مسئله وحدت شیعه و سنی اشاره کرد و گفت: بدون شک اگر شیعه و سنی با یکدیگر وحدت داشته باشند، دشمنان اسلام را نابود خواهند کرد.

انتهای پیام/خ

 

 

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=1247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.