تعداد مطالب 1742

حوزه های علمیه می توانند در آموزش های همگانی، هلال احمر را یاری کنند

  • کد خبر : 1212
حوزه های علمیه می توانند در آموزش های همگانی، هلال احمر را یاری کنند

حوزه/ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: حوزه های علمیه می توانند در آموزش های همگانی، هلال احمر را یاری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، محسن حرازی زاده، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با حضور در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان یزد با حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس دیدار و گفتگو کرد.

وی در این نشست با بیان اینکه بازوی قوی هلال احمر اعضا و داوطلبان آن هستند، گفت: عمده ترین فعالیت هلال احمر امدادرسانی و تکمیل تجهیزات و آموزش همگانی مردم در سطح جامعه است.

حرازی زاده اضافه کرد: هلال احمر با شعار و اصول هفت گانه ای در حال فعالیت است و زیبا ترین و بهترین شعار هم همین موارد است و دغدغه همه مسئولین هم این است که بتوانند این شعارها را تحقق کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با تاکید بر اینکه ارائه آموزش های همگانی یکی از الزامات مهم در جامعه است، تصریح کرد: قطعا با حضور پر رنگ حوزه های علمیه و طلاب می توان این کار مهم را با قدرت بیشتری انجام داد.

وی با بیان اینکه هلال احمر پتانسیل های بسیاری زیادی در عرصه های مختلف دارد ادامه داد: قطعا نهادهایی هستند که با هلال احمر اهداف مشترکی دارند که یکی از آنها کاهش آسیب های احتماعی است و می توانند با دارا بودن این گونه نیروها با مشارکت، سازماندهی و برنامه ریزی باعث کاهش این آسیب ها شوند.

انتهای پیام/خ

 

 

 

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=1212

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.