تعداد مطالب 1742

دوره «آموزش بدو تبلیغ» حوزه یزد+ تصاویر

  • کد خبر : 748
دوره «آموزش بدو تبلیغ» حوزه یزد+ تصاویر

حوزه/ دوره آموزش بدو تبلیغ حوزه علمیه استان یزد با حضور قریب به ۶۰ نفر از خواهران در مرکز مدیریت حوزه علمیه یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، دوره آموزش بدو تبلیغ حوزه علمیه استان یزد، با حضور قریب به ۶۰ نفر از خواهران در مرکز مدیریت حوزه علمیه یزد برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد محسن حسینی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، گفت: در ادامه طرح اعزام مبلغ به مدارس آموزش و پرورش تحت عنوان مدارس امین، امسال با همکاری آموزش و پرورش و حوزه های علمیه برادران و خواهران استان یزد تعداد ۶۰نفر از خواهران برای حضور در مدارس اعلام آمادگی کردند.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه یزد با بیان اینکه این خواهران اعلام آمادگی کردند که به صورت تمام وقت در مدارس به امر تبلیغ مشغول باشند، افزود: برای تمام این مبلغان آموزش بدو تبلیغ از طرف معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه برگزار شد.

وی با اشاره به شهرستان های استان یزد که دوره آموزش بدو تبلیغ در آن برگزار شده خاطر نشان کرد: شهرستان های خاتم، اردکان،اشکذر، میبد، ابرکوه و یزد برگزار شده و با استقبال بسیار خوب برادران و مخصوصا خواهران، روبه رو شدیم.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=748

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.