تعداد مطالب 1742

رشته های تخصصی«کلام» و «تبلیغ» در استان یزد راه اندازی می شود

  • کد خبر : 329
رشته های تخصصی«کلام» و «تبلیغ» در استان یزد راه اندازی می شود

حوزه/ مدیر حوزه علمیه یزد از راه اندازی رشته های تخصصی «کلام» و «تبلیغ» در حوزه استان، از بهمن ماه سال جاری خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با اشاره به فعالیت چهار رشته تخصصی در سطح استان یزد، گفت: رشته های تخصصی حقوق و قضای اسلامی، تفسیر، امامت و مهدویت چهار رشته تخصصی هستند که امسال در استان به تربیت طلاب در این زمینه می پردازند.

مدیر حوزه علمیه یزد با بیان اینکه رشته تخصصی مهدویت امسال برای نخستین سال است که در استان یزد شروع به کار می کند، خاطر نشان کرد: سال های گذشته نیز دنبال برپایی این رشته تخصصی در استان بودیم که امسال به لطف خداوند توانستیم مجوز برگزاری دوره های رشته تخصصی مهدویت را یزد بگیریم.

وی در خصوص راه اندازی رشته های تخصصی کلام و تبلیغ نیز گفت: رایزنی هایی طی سال گذشته و امسال صورت گرفت و به یاری خداوند این رشته های تخصصی نیز از بهمن ماه به صورت رسمی کار خود را در استان یزد آغاز می کند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس تصریح کرد: تا کنون در این رشته های تخصصی که در سال های گذشته در استان در حال اجرا بود، طلاب بسیاری ثبت نام کردند که امیدواریم در رشته های جدید نیز متقاضیان اقدام به ثبت نام کنند تا در انجام امور تحصیلی خود با مشکل روبه رو نشوند.

انتهای پیام/خ

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.