تعداد مطالب 1741

مردم در منابر به دنبال فهم مسائل جدیدند/ روحانیون به روز باشند

  • کد خبر : 300
مردم در منابر به دنبال فهم مسائل جدیدند/ روحانیون به روز باشند

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی با بیان این که امروز کسانی پای منابر روحانیون می نشینند که به دنبال فهم مسائل جدید هستند، گفت: با توجه به اینکه علم پیشرفت کرده و مردم نیز از تکنولوژی روز استفاده می کنند و باعث شده تفکرات هر فرد به یک جا متمرکز نباشد و به مسائل مختلفی فکر کند، لذا کار روحانیون سخت تر از گذشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، آئین افتتاحیه سال تحصیلی ۹۷_۹۸ حوزه علمیه یزد صبح امروز با حضور مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور، در مدرسه علمیه مصلی یزد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی، نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با بیان اینکه استان یزد الگوهای بسیار خوبی از حوزه‌های علمیه داشته است اظهار داشت: شما طلاب جوان می توانید سیره زندگی این اساتید را مطالعه و در زندگی خود به کار گیرید.

عضو خبرگان رهبری گفت: کلام نورانی و نفس قدسی شخصیت‌های بزرگی در استان یزد سبب شده که امروزه کار شما طلاب بسیار دشوارتر باشد زیرا روحانیت درگذشته رقیب نداشتند.

وی با بیان این که امروز کسانی پای منابر روحانیون می نشینند که به دنبال فهم مسائل جدید هستند، اظهار کرد: با توجه به اینکه علم پیشرفت کرده و مردم نیز از تکنولوژی روز استفاده می کنند و  باعث شده تفکرات هر فرد به یک جا متمرکز نباشد و به مسائل مختلفی فکر کند، لذا کار روحانیون  سخت تر از گذشته است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی خاطر نشان کرد: طلاب جوان در زمان تحصیل به خوبی دل به درس داده و از تجربیات اساتید خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنند، زیرا این دوران سپری می شود و اگر کسی به نحو شایسته از آن استفاده نکند شاید در آینده پشیمان باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.