تعداد مطالب 1742

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳آبان مشتی بر دهان آمریکا بود

  • کد خبر : 190
حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳آبان مشتی بر دهان آمریکا بود

حوزه/ مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان یزد گفت: حضور پرشور مردم در ۱۳آبان مشتی بر دهان آمریکا بود.

حجت الاسلام مجتبی داودی در گفتگو با خبرگزاری حوزه از یزد، با بیان اینکه روز ۱۳آبان باتوجه به سه اتفاق مهم در تاریخ پرشکوه جمهوری اسلامی ایران، بسیاری حائز اهمیت است، گفت: حضور میلیونی مردم در این روز به مستکبرین ثابت کرد که مردم ایران همیشه پای آرمان های خود ایستاده اند و هیچ گاه در مقابل ظلم و ستم کوتاه نخواهند آمد.
مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان یزد با اشاره به اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» قبلا به صورت یک شعار بیان می شد، ولی اکنون به در قلب ملت ایران ثبت شده است، تصریح کرد: همه می دانند که دشمن اصلی ما آمریکاست.
وی خاطرنشان کرد: آمریکا چه قبل و چه بعد از انقلاب به هر شکلی که توانست دشمنی خود را کشور جمهوری اسلامی ایران اثبات کرد و در این راه از هیچ توطئه ای دست نکشید، ولی بحمدلله با حضور رهبری فرزانه در کشور نتوانستند اهداف شوم خود را عملی کنند.
مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان یزد با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در طول سال در تلاش هستند تا مردم را نسبت به حضور در راهپیمایی ها بی انگیزه کرده و مانع حضور مردم شوند، گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان مشتی بر دهان آمریکای جنایتکار بود.
حجت الاسلام داودی به فواید فضای مجازی در حضور پرشورتر مردم اشاره کرد و اظهارداشت: در این چند در فضای مجازی عکس های بسیار زیبایی در این خصوص منتشر شد که خود اینها باعث حضور بیشتر مردم می شود و جوانانی که شاید هم فکر نمی کردی که چنین تفکری داشته باشند، اما با انتشار تصاویر مرتبط با این روز نشان دادند که انقلاب هنوز هم در خون جوانان این مرز و بوم جاری است.
انتهای پیام/خ
لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=190

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.