تعداد مطالب 1742

اهمیت تبیین رخدادهای ۱۳آبان برای نسل جوان / با توجه به تحولات منطقه حضور مردم پرشورتر از سال های گذشته خواهد بود

  • کد خبر : 202
اهمیت تبیین رخدادهای ۱۳آبان برای نسل جوان / با توجه به تحولات منطقه حضور مردم پرشورتر از سال های گذشته خواهد بود

حوزه/ مدیر حوزه علمیه یزد به اهمیت تبیین رخدادهای ۱۳ آبان در میان نسل جوان و دانش آموزان به عنوان یک موضوع مهم اشاره و اضافه کرد: هر کدام از حوادث ۱۳ آبان برای کشور و مردم درس آموز و شرکت در آن بسیار مهم و حائز اهمیت است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، با بیان اینکه ملت ایران امسال با توجه به تحولات منطقه، بسیار پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی ۱۳آبان شرکت خواهند کرد، گفت: دشمنی دنیای استکبار نسبت به گذشته در قبال انقلاب اسلامی بیشتر شده است، قطعا امسال مردم و مسئولان به راهپیمایی ۱۳ آبان خیلی اهمیت بیشتری نسبت به گذشته قائل خواهند شد.
مدیر حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳آبان، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب اسلامی خواهد زد، اظهار داشت: مردم بابصیرت جمهوری اسلامی با حضور در این راهپیمایی به دشمنان انقلاب و اسلام اعلام خواهند کرد که در مقابل ظلم و ستم کوتاه نخواهند آمد.
وی با بیان اینکه قطعاً آمریکا دشمنی خود را با کشورهایی که منافع او را در جهان به خطر انداخته‌اند همیشه حفظ می‌کند، افزود: آمریکا ممکن است در شیوه دشمنی خود تغییراتی دهد اما هدف نهایی او نابودی این کشورها است.
لزوم تبیین وقایع۱۳آبان برای نسل جوان
مدرس حوزه علمیه یزد بر لزوم بزرگداشت مناسبت‌های ملی تأکید کرد و گفت: بزرگداشت ۱۳ آبان زمینه‌ساز ترسیم چهره واقعی استکبار است برای نسل جدید که دوران انقلاب را درک نکرده‌اند.
حجت الاسلام والمسلمین شمس، تصریح کرد: اگر در خصوص عملکرد استکبار در کشورها آگاه‌سازی نشود دشمنان می‌توانند با حربه‌های خود جوانان ما را فریب دهند و آن‌ها را از نظام و انقلاب دور کنند.
این مقام مسئول به اهمیت تبیین رخدادهای ۱۳ آبان در میان جوانان و دانش آموزان به عنوان یک موضوع مهم اشاره و اضافه کرد: هر کدام از حوادث ۱۳ آبان برای کشور و مردم درس آموز و شرکت در آن بسیار مهم و حائز اهمیت است.
سه واقعه روز ۱۳آبان در تقویم جمهوری اسلامی
با اشاره به اینکه روز ۱۳ آبان که در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار نامگذاری شده است یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده است، گفت: تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه ، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان و روز شهادت جمعی از دانش آموزان است و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.
انتهای پیام/خ
لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.